domingo, 15 de dezembro de 2024

Tahsilatta Ödeme Sözü Alma, Ödeme İtirazları ile Başa Çıkma, İkna ve Borçlu Psikolojisi

M a s t e r C l a s s ©

T ü r k i y e

Tahsilatta Ödeme İtirazları,

Ödeme Sözü Alma,

Borçlu Psikolojisi ve İkna 

19 Aralık Çevrimiçi Eğitim Programı

Eğitmen: Sn. Dilek Varol

Turkcell Grup - LCW E. İç Eğitimcisi - Psikolojik Danışman

Yerinizi Ayırtın: 0216 606 40 93

İşletmeler için satışlar önemlidir ancak bu satıştan elde edilen gelirin tahsil edilmesi, işletmenin ayakta kalmasını ve faaliyetlerini sürdürebilmesini sağlar.


Bu eğitim ile;
Tahsilat süreçlerindeki kaliteyi en üst düzeye çıkarmak için gerekli becerileri sağlamak, tahsilat sırasında müşteri iletişimi, ikna becerilerinin geliştirilmesi, bu becerileri interaktif öğrenme ile senaryo, case study ve grup çalışmalarıyla uygulamak, ortak kullanılabilecek bir tahsilat metodunun geliştirilmesi ve bu tahsilat metodunun kullanımı aşamasındaki adımların kavranılması amaçlanmaktadır.

Değinilecek Başlıca Konular

  • Tahsilat Temelleri ve Evreleri

  • İnsan Sarrafı Olmak: İlk İzlenim Açılış ve Etki Yaratma

  • Profesyonel İletişim Teknikleri

  • Tahsilatta Farklı Kişilik-Müşteri Profilleri ve Uygun Yaklaşım Tarzı

  • Borçlu Durumunu ve Psikolojisini Analiz Etme

  • Tahsillatta İkna Prensipleri

  • Ödeme İtirazları İle Baş Etme

  • Ödeme Sözü Alma: Tahsilatı Kapama Tekniklerini öğreneceksiniz.

Yerinizi Ayırtın: 0216 606 40 93

M a s t e r C l a s s ©

T ü r k i y e

Bu ileti barravento2.capoeira@blogger.com adresinize 16.12.2024 tarihinde 05:38:07 saatinde gönderilmiştir. Tekrar mail almak istemediğiniz taktirde bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli.

Nenhum comentário:

Postar um comentário