Merhaba.
10 Mayıs Cumartesi günü, 10:00 - 16:00 saatleri arasında, DoubleTree by Hilton İstanbul Esentepe'de düzenleyeceğimiz "Satış ve Tahsilat Süreçlerinde Risk Yönetimi ve Müşteri İstihbaratı" başlıklı eğitim programımız hakkında bilgilendirmek isterim. Eğitim, değerli eğitmenimiz Sn. Bülent Başar tarafından sunulacaktır.
Bu özel eğitim, satış ve tahsilat süreçlerinde karşılaşılan riskleri minimize etmek, müşteri istihbaratını etkin şekilde yönetmek ve tahsilat kalitesini artırmak isteyen profesyonellere yönelik olarak tasarlanmıştır.
Eğitim kalitesini korumak ve katılımcıların aktif katılımını sağlamak amacıyla kontenjanımız sınırlıdır. Katılım talepleriniz için erken kayıt yaptırmanızı önemle rica ederiz. Kayıt işlemleri ve detaylı bilgi için 0216 606 40 93 numaralı telefon üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Toplu katılımlar için özel grup fiyatları uygulanmaktadır.
Ayrıca bu eğitim, kurumunuza özel veya bireysel olarak da organize edilebilmektedir. Özel talepleriniz için bizimle irtibata geçmeniz yeterlidir.
Eğitim Programının Amacı:
Satışın yalnızca bir teklif değil, tahsilatla tamamlanan entegre bir süreç olduğu bilinciyle; katılımcıların satış ve tahsilat süreçlerini finansal riskleri minimize edecek şekilde bütünsel olarak yönetmelerine katkı sağlamak.
Eğitim İçeriği:
Satış Faaliyetlerinin Tanımlanması ve Satış Süreci Analizi
Satış Nerede Başlar? Nerede Biter?
Satış Sunumlarında Fiyat Vade İlişkisi ve Tahsilata Etkisi
Müşterinin Elde Edeceği Ekonomik Değer Analizi
Satış Görüşmelerindeki Etkinliğin Tahsilât Sürecine ve Kalitesine Etkisi
Müşterilerin Finansal Sorunlarıyla Başa Çıkma ve Kriz Yönetimi
Tahsilât Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler
Tahsilât Sürecinde İletişim Seviyesinin Önemi, Etkileme ve İkna Becerisi
Tahsilât Kalitesinin İşletme Karlılığına Olan Etkisi
Tahsilât Şekline Göre Satış Şekilleri
Tahsilât Sürecinde Kurum İçinde Yardımlaşma ve İşbirliğinin Önemi
Tahsilâta Olumlu Etki Eden İletişim Modeli "Duygusal Borçlandırma Tekniği"
Müşteri Türleri ve Özelliklerini Doğru Anlamak
Tahsilât Sürecinde Karşılaştığımız Müşteri Oyunları ve Geliştirmemiz Gereken Karşı Tutumlar
Satışta Risk Nedir? Nerede Başlar? Nerede Biter? Ve Nasıl Yönetilir?
Çok Satmakla Güvenli Satış Yapmak Arasındaki İnce Çizgiyi Anlamak
Müşteri İstihbaratının Önemi ve İstihbarat Şekilleri
Banka, Piyasa ve Referans İstihbaratları Nasıl Yapılır? Nasıl Değerlendirilir?
Müşteri Araştırmasında Satış Temsilcisi Gözlem ve Değerlendirmeleri Neden Çok Önemlidir?
Müşteri Ziyaretlerinde Dikkat Edilecek Hususlar
Satış Yönetiminde Yeni Başarı Kriteri "Müşteriyi Doğru Kredilendirme"
Kredili Satışlarda Hangi Müşteri, Ne Kadar Kredilendirmeyi Hak Eder?
Müşterilerin Firma Unvanları ve Ortaklık Yapılarındaki Değişimlerin Önemi
Yeni Nesil Veri Tabanlı İstihbarat ve Tahsilat Yöntemleri
Müşteri Kaybı Yaratmadan Riskleri Yönetebilmek
Ödeme Zorluğuna Düşen Müşterinin Yönetilmesi "Erteleme-İade-Temdit-Barter Uygulamaları
Risk Yönetiminde Müşteri İçin "Alarm Sinyalleri"
Cari Hesap ve Açık Hesapların Takibi ve Cari Hesap Mutabakatlarının Önemi
Tahsilât Kalitesinin Ölçümlenmesi, Vade Kaçakları ve Ortalama Vade Hesapları
İyi çalışmalar.
M a s t e r C l a s s
T u r k i y e
Gamze Yılmaz Aktaş | Organizasyon Sorumlusu
Acıbadem Mah. Çeçen Sok.
Akasya Evleri Sitesi. A Blok Kat:23
Üsküdar İstanbul
. 0 2 1 6 6 0 6 4 0 9 3 .
w w w . m a s t e r c l a s s . c o m . t r
Bu ileti sizi rahatsız etti ise özür dilerim. Gelecekte barravento2.capoeira@blogger.com adresinize mail almak istemiyorsanız bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Nenhum comentário:
Postar um comentário